Jak nakupovat
Jak vyhledat konkrétní minci, medaili, bankovku, sběratelskou potřebu
Hledáte-li konkrétní minci, medaili apod. můžete použít funkci „lupa“ v pravém horním rohu.
Zajímá-li Vás celá kategorie, lze kategorii otevřít z Hlavní strany webu kliknutím na E-Shop“ buď v horní liště nebo ve středním poli Hlavní strany webu. Tím se otevře Hlavní strana E-Shopu. Zde je možné pokračovat kliknutím na příslušnou kategorii ve střední části. Přehled kategorií je umístěn v horní části stránky. Po kliknutí na konkrétní kategorii se otevře stránka s předměty z této kategorie.
Jak objednat minci, medaili, bankovku, sběratelskou potřebu
Objednat minci, medaili, sběratelskou potřebu apod. lze po kliknutí na „Detail“ u jednotlivých předmětů na stránce příslušné kategorie. Poté se zobrazí detail daného předmětu (zvětšený obrázek, popř. další informace). Zde lze pak objednat kliknutím na „Do košíku“. Obsah košíku je možno si kdykoliv prohlédnout po kliknutí na symbol košíku nahoře vpravo. Obsah košíku je zde možno kdykoliv upravit, např. přidat další kus stejné položky (stisknutím „+“ nebo „-„) nebo minci, medaili apod. z košíku odebrat (stisknutím „-„ nebo „x“ – smazat).
Při výběru mincí, medailí a dalších předmětů je třeba vzít v úvahu také zamýšlený způsob odběru, neboť některé mince, medaile apod. lze odebrat pouze formou osobního odběru.
Pro dokončení objednávky kliknětě se přesunutím do košíku v pravém horním rohu dostanete na „dokončit objednávku“; budete vyzváni k vyplnění údajů pro doručení, výběru způsobu platby a dopravy, překontrolování informací a potvrzení objednávky, kterým bude objednávka odeslána ke zpracování.
Ceny zboží jsou uvedeny v CZK vč. DPH. Sazba daně konkrétního předmětu je uvedena v parametrech.
Zákazník má také možnost vybrané zboží objednat e-mailem na info@antiumaurum.cz. Zboží může být rovněž zakoupeno přímo v našem obchodě (viz „Kontakt“). Objednávky jsou zpracovávány v pořadí, v jakém dojdou.
Jaké možnosti jsou při výběru způsobu dopravy a platby
Zákazník si může vybrat osobní odběr zboží s platbou v hotovosti při odběru v naší prodejně (do hodnoty zákonného limitu pro platby v hotovosti) nebo platbou předem na účet nebo zaslání zboží na adresu. Při zaslání zboží je zboží vždy pečlivě zabaleno a pojištěno na plnou hodnotu.
V rámci České republiky je zboží zasíláno cenným psaním nebo cenným balíkem České pošty.
Do Slovenské republiky zasíláme zboží cenným psaním nebo cenným balíkem České pošty nebo kurýrem.
Platbu za zboží v rámci České republiky je možno realizovat v hotovosti při osobním odběru (do hodnoty zákonného limitu pro platby v hotovosti), v hotovosti při převzetí zboží zaslaného na dobírku, převodem v Kč z banky v České republice nebo vkladem Kč na náš CZK účet.
Platbu za zboží objednaného zákazníkem ze Slovenské republiky lze zaplatit v hotovosti při osobním odběru, v hotovosti při převzetí zboží zaslaného na dobírku nebo převodem předem v EUR ve formě SEPA platby se zadáním BIC a bankovních výloh SHA na náš EUR účet.
Jiné než výše vyjmenované případy se řeší individuální kalkulací.
Informace o možnostech a cenách dopravy a platy naleznete na stránce Doprava a platba.
Jak přebírat doručené zboží
Při převzetí zásilky si kupující vždy zkontroluje, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. V případě zjištění porušenosti obalu a zjevných znaků poškození zásilky (např. obal je částečně nebo zcela poškozený, bezpečnostní páska je poškozená, zásilka je na omak rozmačkaná) kupující odmítne přijetí poškozené zásilky. Kupující bezodkladně kontaktuje prodávajícího (telefonicky na +420 222 317 702, e-mailem na info@antiumaurum.cz).
V případě, že obal zásilky při převzetí zásilky není poškozen ani zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození, kupující bezodkladně (doporučuje se ten samý den, kdy zásilku převzal) překontroluje obsah zásilky. Pokud je po rozbalení zjištěno poškození nebo úbytek předmětu v zásilce, kupující tuto skutečnost neprodleně, tj. ve lhůtě nejpozději do dvou pracovních dnů po převzetí zásilky v České republice a v zahraničí ve lhůtě platné pro danou zemi, reklamuje poškození nebo úbytek obsahu zásilky u příslušného přepravce, tj. v České republice Českou poštu, v zahraničí dodací poštu nebo dodací kurýrní společnost v zemi kupujícího, a sepíše s ním protokol o poškození. Jednu kopii protokolu si ponechá. Dále kupující toto zjištění oznámí neprodleně prodávajícímu (telefonicky na +420 222 317 702, e-mailem na info@antiumaurum.cz) a zašle mu kopii reklamačního protokolu sepsaného s příslušným přepravcem.
Kupující bere na vědomí, že nedodržení výše uvedeného postupu, především neodmítnutí převzetí poškozené zásilky nebo nedodržení lhůt pro reklamaci pro případ úbytku nebo poškození obsahu zásilky má za následek neuznání reklamace přepravcem se všemi pro něj plynoucími důsledky.
Důležité informace k nákupu naleznete zde:
Novinky a zajímavosti

Přijímáme mince, medaile, jetony a bankovky do našich aukcí

Celoročně přijímáme do našich sálových a internetových aukcí mince, medaile, žetony a bankovky. Naše aukce probíhají na mezinárodně uznávané platformě AUEX a jsou prezentovány na nejvýznamnějších numismatických platformách.
Přečíst více ››
Zajistíme pro Vás certifikaci NGC a PMG

Přijímáme mince, medaile a žetony pro certifikaci od společnosti NGC (Numismatic Guaranty Corporation) a bankovky pro certifikaci od společnosti PMG (Paper Money Guarantee), nezávislých členů skupiny Certified Collectible Group.
Přečíst více ››
Stálá nabídka sběratelských potřeb v prodejně ANTIUM AURUM

V naší prodejně ANTIUM AURUM v Praze Karlíně najdete stálou nabídku nejpoužívanějších potřeb pro sběratele mincí, medailí a bankovek, a to především od německé společnosti Leuchtturm, která sběratelské potřeby vyrábí již více než 100 let.
Přečíst více ››